perfectlies

- my life, your entertainment

just a dream

Kategori: Allmänt

Oh hai there. Klockan är nu tio över tre, och jag är vaken. Blir att dygna för annars kommer jag säkert försova mig. Kan lika gärna vara vaken hela natten och vara zombie imorgon när vi ändå bara ska gå runt på marieberg. Fick världens lust att åka och kolla på hockey, precis som jag gjorde hela vintern förra året. Men sen kom jag på en sak, har ingen att kolla på längre. Fail. Aye, så kan det gå.

Blir att lägga mig i sängen nu och kolla runt lite bloggar, kolla tatueringar, facebook osv hela i tre timmar. Sen upp och duscha och fixa mig, sen iväg till skolan för en lektion sen marieberg med klassen. Sen efter det smiter jag hem till Domme och väntar på att han ska komma hem från jobbet. Awesome!

Cheers ♥


Och för den anonyma som kommenterat det gamla inlägget you had me att hello, kommentera med namn. Annars är det fan ingen mening att kommentera :) och varför gå tillbaka till ett inlägg från juni överhuvudtaget?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: