perfectlies

- my life, your entertainment

You can't just throw me away.

Kategori: Seriösa texter

Diet suger, shit vad svårt det är! Får hoppas att jag vänjer mig efter ett tag. Jag kör alltså på 5/2 dieten, vilket innebär att jag äter normalt antal kalorier (jag kör dock på 1200kcal vilket är lite mindre än "normalt") 5 dagar i veckan, men 2 dagar i veckan så äter jag bara max 500kcal. Idag är en "fast-dag", alltså har jag en gräns på 500kcal och idag har det varit jobbigt. Kom upp i kalorimängden alldeles för tidigt på dagen så har varit så himla hungrig nu på kvällen! Ska köra en till fast-dag imorgon men då ska jag planera lite bättre så får vi se hur det känns då.

Nu är det dags att lägga sig och försöka få en god natts sömn, imorgon blir det morgonpromenad sen får vi se vad som händer!
Puss på er!

Kommentarer

  • Fredrika säger:

    Kan du inte lägga upp vad du äter om dagarna och hur du räknar ut kalorierna? :)

    Svar: Oj har helt missat kommentaren! Jag ska försöka komma igång med bloggen nu igen och då tänkte jag börja lägga upp lite om mat osv så det kommer nog! :)
    http://ask.fm/jjnaah

    2013-07-28 | 21:18:43
    Bloggadress: http://fredrikalidman.blogg.se

Kommentera inlägget här: