perfectlies

- my life, your entertainment

Fuck love?

Kategori: Allmänt

No. Fuck the person who made you think that.
 
Ärligt talat.. Fan vad jag stör mig på folk som går runt och säger "fuck love" eller att dom inte tror på kärlek eller whatever bara för att dom varit i ett dåligt förhållande tidigare. Har en person fått er att känna på det här sättet så är det den personens fel, inget annat. Jag känner många som går runt och hatar på kärlek och allt som har med det att göra, just på grund av att deras ex har varit fucking psychos eller allmänt dumma i huvudet och behandlat dom fel. Well, fuck them. Är dom verkligen värda att ni ska ge upp att hitta någon? Det är exakt vad dom vill. Önskar att folk bara kan inse att om man har ett ex som betett sig som ett jävla as och fått er att aldrig vilja gå in i något seriöst, grattis till erat ex, dom vann nyss en fight du inte ens visste att ni hade. Denna person har gjort ett sånt intryck på dig så att du inte kan se något annat.
 
Thing is, det finns inget som gör dom lyckligare än att se att ni inte kan gå vidare ifrån dom. För det är exakt så dom ser det. Dom ser det inte på samma sätt som ni gör. Dom ser det som att dom var det största i erat liv och att ni inte längre ser någon anledning att hitta någon annan för dom är fortfarande allt. Så a big fucking congrats till dessa ex.
 
Har man varit i ett fucked up förhållande så är det ännu mer anledning att hitta någon/något som får er att inse hur bra det kan vara. Men saken är den, era ex är so deep inside your brain att ni aldrig kommer kunna se vad ni har framför er.
 
Sure, jag ska egentligen inte säga något. Det tog mig flera år att återhämta mig från mitt första förhållande. Men, jag insåg i alla fall till slut att det inte är kärleken jag ska hata. Det är den personen som fått mig att känna på det sättet jag ska hata.
 
Slutsatsen, fuck er som tänker fuck love.
Fuck the fucking person who made you fucking think that.
Flippar.
 
Jag signar ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: