perfectlies

- my life, your entertainment

Jag gläder mig åt nya krafter nu.

Kategori: Allmänt

Sen du var här har tiden tickat fort
Jag är nog mera inspirerad nu,
jag längtar inte längre efter tågen som ska ta mig härifrån.
 
 
 
 

Jag är ganska jävla lycklig fan.
Finns inte så mycket att skriva i bloggen, jag lever mitt liv och gör vad som faller mig in. Försöker jobba så mycket jag bara kan men bokningarna ramlar in alltför sällan tyvärr. Det ger mig mer tid för mig själv och för att leva och vara lycklig men jag behöver pengarna så det är lite synd. 
 
Jag har varit otroligt inspirerad senaste tiden, jag ritar och jag skriver så mycket jag bara kan och jag älskar det. Jag har världens bästa personer att tacka för att återigen ha väckt inspirationen och min skapande sida inom mig. Ni är guldvärda och jag är så otroligt glad att jag har er.
 
Nu ska jag fortsätta rita så får vi se när bloggen får min uppmärksamhet igen. Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: