perfectlies

- my life, your entertainment

Reach for the sky, keep your eye on the price.

Kategori: Allmänt

Gick ut och tog en kvällspromenad för att försöka rensa tankarna. Det hade kunnat gått bättre om man säger så, när jag hade gått klart min vanliga promenadtur så insåg jag att huvudet snurrade värre än det gjorde innan jag gick ut, så var bara att ta en runda runt stan också och sitta på en tom kaj vid ån en stund. Ibland är det bara så himla skönt att gå ut och gå med musiken i hörlurarna och koppla bort resten av världen för en stund. Man mår så himla mycket bättre efteråt, för det mesta. Idag var en sån dag där tankarna blev mer och mer out of control för varje steg jag tog, för varje låt som spelades upp. Men det är fortfarande skönt på något vis, att tillåta sig själv att tänka. Att låta tankarna vandra fritt och bara fundera, på allt. 
 
En annan sak jag måste få ur mig, varför ska man hålla på att snacka skit efter ett break-up? Jag förstår inte människors logik. Är det över så är det över, deal with it. Det finns så många ex som inte kan låta bli att bråka och hålla på efter att man har gjort slut. Som går runt och snackar skit och sprider ut rykten för att få den andra personen att se ut som "the bad guy". Vart fan är eran moral och vad fan håller ni på med egentligen? Ni gör allt för att göra erat ex liv till ett helvete, men ni verkar inte bry er ett dugg om detta. Allt ni gör är att försöka fucka upp allt denna person lyckas bygga upp. Ni ser att den andra mår bra och är glad, "oh damn, he/she is happy without me, better fuck things up". Fuck sake, väx upp.
 
En till sak, omogna patetiska människor ska ge själva fan i att skriva massa lögner och bullshit till Kim om mig. Först och främst så finns det ingen anledning till varför ni ska ljuga för honom och säga att jag har "strulat upp någon på krogen". För det är så långt ifrån sant det bara kan bli, jag har inte strulat med någon alls på krogen. För det andra så har han inte något med saken att göra heller, så även om det nu hade varit sant. Varför skriva det till honom? That's some messed up logic man.
 
Anyway, för att avsluta det här. 
Mitt liv är mitt liv, ge fan i att lägga er i och ge fan i att snacka skit. Jag är fan allergisk mot ert jävla skitsnack.
Om ni inte känner mig, ge fan i att snacka om mig. Men vill ni att erat liv ska kretsa runt mig så kan ni i alla fall ta reda på lite fakta först. Bitches.

Kommentarer

  • Fredrika säger:

    Så jäkla typiskt folk, speciellt Arboga-bor. De är totalt hopplösa, och uttråkade antar jag.
    Det spreds massa skit om mig när jag och Jimmy gjorde slut, det snackas fortfarande och han snackar och ljuger fortfarande.
    Förstår inte vitsen? Mår alla så dåligt att de ska trycka ner andra eller vad?
    Stå på dig. Du är fin och perfekt precis som du är!

    Svar: Ja verkligen, det är helt sjukt hur folk orkar! Nästan synd om folk som har så dåliga liv att dom måste lägga sig i andras liv och trycka ner dom.Tack så mycket! Och detsamma :)
    http://ask.fm/jjnaah

    2013-08-21 | 11:17:21
    Bloggadress: http://fredrikalidman.blogg.se

Kommentera inlägget här: