perfectlies

- my life, your entertainment

only know you've been high when you're feeling low

Kategori: Allmänt

Älskling la sig i sängen och ville sova i en timme, för sisådär 2,5-3 timmar sen. Sen vägrar han gå upp när jag försöker övertala honom, så här sitter jag i soffan och chillar galet och lyssnar på denna grymma cover! 
 
 
Så nu tänker jag faktiskt göra chips och dipp till mig själv som vi egentligen skulle äta tillsammas och mysa framför en film, han får skylla sig själv när han sover :3 Asvärd uppdatering, eller inte. Men jag har tråkigt!
 
Later bitches! ♥

Kommentarer

  • Jennhy säger:

    Sv: Haha men oj!! Vad roligt att någon från en annan stad läser min blogg.

    Hoppas du hade roligt på kryssningen! :)

    Svar: Hittade den av en slump för flera år sedan och har läst sen dess faktiskt, hahah!
    Detsamma! :) Jag hade grymt roligt i alla fall!
    Johanna

    2013-03-01 | 15:51:52
    Bloggadress: http://jennhyolsson.blogg.se
  • Fredrika säger:

    Han är helt galet bra. Min favorit med Linus är :)

    Svar: Ja verkligen! :)
    Johanna

    2013-03-06 | 16:31:59
    Bloggadress: http://fredrikalidman.blogg.se

Kommentera inlägget här: