perfectlies

- my life, your entertainment

My life is a constant changing dream.

Kategori: Allmänt

Trött på att vänta på saker som "ska" hända, vill man att något ska hända så får man väl ta tag i det själv och se till att det händer. Svårare än så är det inte! Mitt liv är under konstant förändring och jag älskar det. Jag är impulsiv och jag försöker leva mitt liv till fullo. Jag är bara 19 år gammal, jag har all rätt i världen att vara fri och göra vad jag vill. Där jag står idag trodde jag inte att jag skulle vara för några månader sen. Men nu är bollen på min planhalva och jag kan göra vad jag vill när jag vill. Jag är en sån person som behöver känna mig fri, och jag får lätt panik när jag känner mig fångad. Jag klarar mig inte utan min frihet. Känner jag mig fångad så flyr jag. 
 
Detta är en stor anledning till varför jag flyttade hemifrån tidigt, och kanske även en anledning till varför många av mina förhållanden aldrig nått ett år. Jag behöver klara mig själv och jag hatar att vara beroende av en annan människa. Jag behöver kunna komma hem tidigt på morgonen efter att ha varit ute hela natten med vänner utan att någon blir sur på mig, jag behöver kunna dra ut mitt i natten för att träffa en kompis utan att någon lägger sig i. Det är just det där att bli kontrollerad av en annan människa jag inte klarar av. Ingen annan ska bestämma vad jag ska göra eller inte göra och jag ska inte behöva anpassa mig för att inte göra någon sur. I'm a free bitch baby.
 
I'm just me, deal with it.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: