perfectlies

- my life, your entertainment

if you're afraid to fight, then i guess you'll never win

Kategori: Allmänt

Jag trodde verkligen att det vände till hundra procent idag. Jag trodde verkligen att jag skulle klara en enda hel dag med enbart bra humör, men det var juh ren bullshit honestly. Jag lyckas alltid, så är det bara helt enkelt. Jaja. Jag är lycklig med hur jag har det just nu, även om det inte alltid är på topp. Men jag antar att man inte alltid kan ha det hur bra som helst. Utan sorg, ingen lycka.












Och just det, om någon tog illa upp av det här:
http://perfectlies.blogg.se/2009/november/i-need-you-and-i-miss-you-and-i-want-you-an.html#comment inlägget så sorry. Jag var på extremt dåligt humör och menade inte allt jag skrev.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: