perfectlies

- my life, your entertainment

the high road

Kategori: Allmänt

Snodde en lista av Martina mhihi :3
 
 

Vad heter du i andranamn? - Ruth Lovisa
Har du några piercingar? var? - Öron, tunga
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -Tillsammans med min bby.
Väljer du filmkväll framför utekväll? - Helt olika, beror på humör.

Din sämsta egenskap? - Oroar mig för mycket.
Är du dag eller nattmänniska? - Natt

Vad har du på dig just nu? - Underkläder, jeans, linne, stickad myströja
Är du nöjd med ditt utseende? - Ibland, ja. Ibland, nej. Helt olika!
Vad vill du ändra med ditt utseende? - Get fit bitch.

 
 

Frågor om kärlek

Är du i ett förhållande just nu? - Jajjamen.
Har du varit kär på riktigt någon gång? - Jajjamen.
Är du oskuld? - Nope.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja, inte direkt.
Hur många har du varit riktigt kär i?  Tre.

Vad för sorts killar faller du för? - Killar som får mig att le, som är oförutsägbara och ärliga.
Har du kysst en kompis någon gång? - Yep.
Hur många har du haft sex med? - That's for me to know, and for you to wonder.

 


 

Frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Rasmus och Kim skulle jag tro!
Vem skulle du vilja träffa just nu? - Brorsan!
Vem saknar du mest just nu? - Saknar alla mina syskon, hah!
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Simon.

Vem krama du senast? - Kim!

Vem står dig närmast? - Kim och Rasmus!
Vem vill du träffa oftare? - Mina syskon och deras barn.
Vem är mest partyprisse? - Vem är inte? 

Vem ringer du när du är ledsen? - Rasmus oftast :3
Vem är snyggast? Alla!

 
 
 

 Din mobil

Vilka finns på "inkomna samtal"? - Sis, Rasmus, en till Rasmus, Martina, osv!

Vem ringde dig senast? - Sis!
Vem smsar du oftast med? - Rasmus :3
Vad stod det i senaste smset du skickade? -  "Ja, glömde helt bort det"

Vad har du för bakgrundsbild? - En uggla som bakgrundsbild och en bild med texten "Keep calm and live by ADTR lyrics" som lockscreen.
Vad står det på anteckningar? - Vilka datum jag har varit på praktiken, och filmer jag ska ladda ner.

Vem ringde du senast? - Pappsen!
Vad har du för mobil? - iPhone 5
Spelar du wordfeud? - Gjorde förut, men inte nu längre.

 

Farligheter

Snusar du? - Nope.
Har du snott något från en affär någon gång? - 
Inte som jag minns, så nope!

Brukar du röka? - Det händer väl.
Känner du folk som tar droger? -  Har gjort.
Har du blivit jagad av polisen? - Haha nja, det tror jag inte!

Har du druckit så mycket att du spytt? - Har väl hänt!

Dricker du alkohol varje helg? - Nope, inte nu längre heh.
Har du varit i slagsmål någon gång? - Asså, att kalla det slagsmål skulle vara att överdriva. Har smällt till någon, ja.

Random

Sover du med dörren öppen eller stängd? - Stängd
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Jajjamen.
Tror du två ex kan vara vänner? - Ja, men det beror helt på.
Skulle du vilja vara berömd? - Jag är lite tveksam på den frågan, vet inte riktigt faktiskt!

Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Yep!
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - Haha, nej..

Brukar du tänka innan du talar? - Det händer väl :3
Känner du någon som är oskuld? - Inte som jag vet om, men jag brukar inte heller fråga mina vänner om dom är oskuld eller inte!

Skulle du vilja tatuera dig? var? - Ja, har juh en/två redan och längtar tills jag kan göra nästa!

 

 

 

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Yep!
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Jag bor juh inte hemma längre så dom skulle juh inte kunna göra så mycket åt saken haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: