perfectlies

- my life, your entertainment

Finns inget som kan fucka det jag känner just nu.

Kategori: Allmänt

I have to be honest, you see, I've got this image of perfection burned into my mind.
 
 
 
Mitt face fastnar inte på bild idag.


Sjukt jävla glad tjej. Helt underbar dag. Fick träffa Rasmus i skolan som jag inte har träffat på hur länge som helst för den jäveln har varit sjuk! Sen ska jag åka till min älskling idag, som jag har varit utan sen i lördags, vilket är bra mycket längre än vi brukar vara ifrån varandra. 
 
Så allt är epic just nu. Det PLUS att Bråvalla har kommit med nytt bandsläpp och A DAY TO REMEMBER kommer till Bråvalla Festivalen! SÅ SJUKT EPIC. Bästa bandet som finns, det band som ligger bakom min tatuering, "Have Faith In Me". Det band jag aldrig har tröttnat på medans jag tröttnat på alla andra. Ingen kan förstå min lycka över det här! 
 
Inget kan fucka mitt humör idag. PUSS! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: