perfectlies

- my life, your entertainment

2012

Kategori: Allmänt

1. Gjorde du något i år som du inte gjort förut? Fyllde 18 och drog första krogenrundan, tatuerade mig, 

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga.

3. Är det något du har saknat 2012 som du vill ha 2013? Åka utumlands.

4. Vilket datum från 2012 kommer du alltid att minnas? Oj många.. 16 maj, 8 jun, 20-21 juli, 5 september, 31 december

5. Vad var din största framgång i år? Fått mitt första riktiga jobb, två stycken dessutom.

6. Vad var ditt största misstag i år? Har inte direkt gjort något misstag.

7. Vad är ditt bästa köp? Lägenheten.

8. Vad spenderade du mest pengar på? Lägenheten.

9. Har någon sagt något minnesvärt till dig? Ja.

10. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året? Gladare mestadels.

11. Vad önskar du att du gjort mer? Tatuerat mig mer haha.

12. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat mindre pengar.

13. Blev du kär i år? Ja.

14. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Varierande.

15. Vad fick dig att må bra? Kärlek, vänner.

16. Vad fick dig att må sämre? Samma som ovanstående.

17. De bästa nya människorna som du har träffat? Kim, Rasmus.

18. Hände det något som du aldrig trodde skulle hända? Trodde aldrig att jag och Domme skulle göra slut på riktigt och jag trodde aldrig att jag och Kim skulle bli tillsammans.

19. Vad har du lagt mest pengar på? Lägenheten.

20. Vad har du för förväntningar av 2013? Inget speciellt just nu egentligen. Jag hoppas att jag tar tag i mig själv och fokuserar på vad som får mig att må bra, att jag tar tag i körkortet och att skolproblemen löser sig och att studenten blir underbar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: