perfectlies

- my life, your entertainment

Sleepless.

Kategori: Allmänt

That feeling när man har så ont i kroppen att man inte ens kan sova för att hur man än lägger sig så gör det för ont. Är i desperat behov av en ordentlig massage för att mjuka upp hela ryggen. Känner spänningarna hela vägen från svanken upp genom hela ryggen och nacken och ut i axlarna, inte skönt kan jag lova. Det där med stress verkar påverka mig mer än jag vill erkänna.

Glad att jag har min fina älskling som gett mig jätteskön massage ett antal gånger i alla fall, önskar bara att det hjälpte längre än fem minuter efter han slutat. Har alltid haft problem med muskelknutar och liknande i ryggen men nu är det värre än vanligt och det börjar bli outhärdligt. Har nog aldrig varit så illa att jag verkligen lidit av det förr. Dags att gå till en riktig massör kanske.

Det är egentligen helt sjukt hur psyket kan påverka kroppen så mycket. Dessa ryggproblem kan inte komma från något annat än alla psykiska påfrestningar jag varit med om senaste tiden. Jag behöver lära mig att slappna av och inte gå på helspänn hela tiden, all stress och oro måste försvinna för att jag ska kunna bli bra igen.

Jag kan skriva i en evighet just nu, men sanningen är att ingen orkar läsa. Så jag ska försöka så gott jag kan att somna nu. Sen kanske jag skriver imorgon igen, eller så gör jag inte det. Only time will tell.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: