perfectlies

- my life, your entertainment

Jag är lyckligare nu.

Kategori: Allmänt

Längesen nu. Vad har hänt sen sist? När jag kom hem från Ullared så mös jag med en fin pojke, som numera är min fina pojke. Han flyttade tillbaka till Örebro förra fredagen, väldigt hemskt hejdå där när han skulle dra dit kan jag lova! Men åkte dit på lördagen och sov där en natt så det var inte så farligt ändå! Annars har det bara varit skolan hela tiden. Men i tisdags så kom Kim hit igen och har varit här sen dess, nu drog han dock för två timmar sen. Att det kan vara så tungt att se ett tåg åka iväg haha. Och sen igår kan jag äntligen säga att han är min, så underbart! Får se om jag kan åka till honom på lördag och spendera sista tiden med honom innan han drar iväg till Stockholm på jobb, skulle inte vara fel. Men vi får se helt enkelt! 

Annars är det bara skola, körkortsteori, skola, körkortsteori om och om igen som snurrar i min värld. Har redan beställt studentmössor i skolan, känns helt sjukt! Vill ta studenten nu! Blir snart att boka studentkryssningen också, kommer bli grymt. 

Nu ska jag mysa ner mig ensam i min säng och kolla på ett avsnitt Anger Management, sen ska jag stendäcka! Godnatt på er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: