perfectlies

- my life, your entertainment

Here we are and I can't think from all the pills

Kategori: Allmänt

 
 
 
Fick världens mest amazing meddelande från en underbar vän för ett tag sen:
"Du är en tjej som kan ta åt dig utav allt som kommer ivägen, en tjej som känner mycket smärta och det är för att du lever livet. Du lär dig leva på grund av det och saken är den, att du inte är rädd, inte det minsta lilla. Det spelar ingen roll hur ont det gör inom dig, hur svart allting är eller hur meningslöst allting känns, du är inte rädd för att känna det, för du vet att du efter en tid kommer att vakna upp igen. Att du en dag kommer att ställa dig upp och fortsätta din vandring. Det är så du gör - du känner och du lever. Du har lärt mig att se saker och ting från ett annat perspektiv, se saker och ting från olika synvinklar. Du har lärt mig att läsa mellan raderna, att se saker som man vanligtvis inte kunnat ana. Du har fått mig att öppna båda ögonen, och du har lärt mig att inte vara rädd. Du känner allting så djupt, och jag önskar att jag vågade göra det också."
 
Och det är fan sjukt hur bra den här personen känner mig.
För det är så jävla sant, jag känner allt så jävla djupt, och det kanske är min styrka, eller så är det min svaghet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: