perfectlies

- my life, your entertainment

you're a troublemaker

Kategori: Allmänt

Värdelös uppdatering på bloggen, I know. Har i princip börjat varje inlägg med det ett tag nu, sorry! Men har tänkt uppdatera så många gånger senaste dagarna men inte kommit på något bra att skriva. Alla mina dagar ser likadana ut just nu så det blir tråkigt att läsa om jag skulle slänga in en uppdatering om vad jag har gjort varje dag. 
 
Har i alla fall haft en grymt bra helg med Kim, började med chill utgång i Örebro i fredags. Satt bara på Rockbar hela kvällen men det var riktigt kul faktiskt! Sen på lördagen låg vi mest i sängen hos Kim hela dagen, sen hem till mig och myste massa! Sen skulle han egentligen åka hem med tåget 20.41 igår men han valde att stanna kvar och ta sista tåget vid halv tolv så att han kunde vara med mig lite längre, bästa ♥ Låg i sängen och kollade film och bara kramades hur länge som helst, sjukt mysigt och jag är så lycklig! 
 
Idag har jag däremot legat hemma och varit sjuk, inte mått bra alls. Vaknade flera gånger under natten av hostattacker och när det väl var dags att gå upp hade jag sån huvudvärk och kände mig febrig så jag klarade knappt av att ställa mig upp, så det var bara att försöka somna om igen för att vila upp sig. Lyckades till slut och mår lite bättre nu, huvudvärken börjar komma tillbaka men är inte så farligt längre i alla fall!
 
Nu ska jag ta en alvedon och fortsätta kolla på balklänningar en stund, ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: