perfectlies

- my life, your entertainment

you can read all about it

Kategori: Allmänt

That feeling när man inte kan somna och man får ett enormt sug efter varm choklad med mini marshmallows eller grädde. Omnomnom. 
 
Sitter och kollar "jul/vinter-inspo" bilder på WeHeartIt, och jag börjar faktiskt bli lite sugen på jul och kanske tillochmed har lite julkänsla redan nu. Har inte haft någon riktig julkänsla på flera år men i år så börjar suget komma redan nu! Längtar efter att äta alldeles för mycket julmat med familjen, halvt somna till Kalle Anka som jag gjort dom senaste åren, se reaktionen på dom jag älskar när dom öppnar paketen från mig, sitta och dricka varm choklad och mysa i soffan under en varm filt efter att man frysit arslet av sig efter att ha varit ute och lekt med hundarna i snön. 
 
Misstänker att suget efter jul började nu för att Jonna har pratat om julpynt hur länge som helst, och för att älskling påminde mig idag om julbordet vi ska på nästa lördag. Första gången på väldigt, väldigt länge som jag går på ett "företagsjulbord", och den här gången utan min familj, den här gången är det med min fina pojkvän. Kommer bli grymt och jag kommer förhoppningsvis rulla därifrån hahaha! 
 
Åh nej, nu får jag lägga ner mitt "jul-inspo-letande" och tvinga mig själv till att somna. 
 
 
 
"You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams."
- Dr. Seuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: