perfectlies

- my life, your entertainment

världens underbaraste människa är min.

Kategori: Allmänt

 
Fortfarande hemma hos Kim, har precis vaknat och har inte särskilt mycket att göra om man säger så! Kim är på jobbet, kommer hem efter fyra eller nå, sen ska jag nog hem ikväll. Lite tråkigt men behöver komma hem och städa i lägenheten och fixa lite så det får bli så. Så nu ska jag försöka roa mig i några timmar tills Kim kommer hem hahah! Menmen, jag har dator och internet i alla fall, lovely ♥ Ska lägga mig och kolla på någon serie hade jag tänkt, mhihi! Kan även tillägga att jag har aldrig varit här såhär länge förut, känns bra faktiskt! Har jättesvårt att sova borta i mer än en natt i rad för jag brukar få ont i magen och må dåligt, vet inte riktigt varför. Men den här gången har det gått hur bra som helst! Kan vara det att jag börjar känna mig lite mer bekväm här så det är nice! 
 
Måste också säga att jag har världens underbaraste pojkvän, jag älskar dig mest av allt Kim! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: