perfectlies

- my life, your entertainment

two years ago.

Kategori: Allmänt

Idag går mina tankar till min fina morfar där uppe i himlen ♥
Det är svårt att skriva en fin, gullig text, speciell då relationen mellan oss faktiskt inte var den allra bästa. Men sista gången jag träffade honom där på sjukhuset, det är en dag jag aldrig någonsin kommer glömma. Den dagen han satte ett så djupt spår i mitt hjärta som aldrig någonsin kommer försvinna. Fick sitta ensam med honom och prata, och jag har aldrig känt en sådan rädsla blandad med glädje förut. Rädslan för att jag visste att han inte hade långt kvar, och glädjen över att äntligen kunna sitta där med min morfar och prata ut. 
 
Idag är det 2 år sedan han gick bort, och jag kan fortfarande inte förstå. Kollar fortfarande mailen varje gång jag fyller år för att se det där mailet man alltid fick på sin födelsedag. Men det kommer inte komma några fler mail, och det känns helt sjukt. 
 
Min mamma säger att jag har ärvt min morfars ögon, och jag bär dom med stolthet.
 
Jag älskar dig, och du kommer föralltid finnas i mitt hjärta ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: