perfectlies

- my life, your entertainment

somehow I found a way to get lost in you

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och har försökt sova ett tag. Älskling tog tåget vid halv tolv härifrån, hemskaste känslan när man ser tåget rulla in på perrongen och man vet att han måste åka haha.. Sen att se tåget rulla iväg, uschusch! Never gets easier. Försökte somna direkt när jag kom hem, men eftersom att bby och jag skulle ta en powernap på någon timme eller så förut som sedan resulterade i en lite för lång powernap på flera timmar så gick det inte så jävla bra! Så startade senaste avsnittet av The Walking Dead som jag inte haft tid att kolla på tidigare. Bölade som en liten unge i slutet av avsnittet haha! Längtar till nästa avsnitt, som kommer ut inatt har jag för mig så behöver inte vänta så länge som tur är mhihi. Menmen, på med bbys tröja som är dränkt i hans parfym nu och försöka sova igen! Upp tidigt imorgon för att hinna duscha och för en gångs skull äta frukost innan skolan istället för att köpa i skolan mhaha.
 
Godnatt! 
 

And if all the world was smiling I would only want to see your smile.
Darling you know, you make me feel so beautiful. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: