perfectlies

- my life, your entertainment

shine bright like a diamond

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och saknar Kim enormt mycket just nu. Längtar galet mycket tills imorgon.
Annars har jag bara tagit det lugnt idag. Hade något migränliknande förut idag så huvudvärken och illamåendet höll mig hemma. Kunde inte sova och klarade knappt av att vara vaken heller. Men när jag väl klarade av ljud och dataskärmen så började jag kolla på filmer och även en hel del på Jericho. Men har bara ett avsnitt kvar på hela första säsongen nu, så måsta tanka mer! Huvudvärken ligger fortfarande kvar och trycker lite smått i huvudet, men går nog över efter natten skulle jag tro. 
 
Har verkligen inte hänt någonting alls idag då jag bara varit hemma. Så jag har inte mycket att skriva just nu, menmen skriver kanske senare om jag får något litet ryck sådär! Puuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: