perfectlies

- my life, your entertainment

reach for the sky, keep your eye on the price

Kategori: Allmänt

Finns inget som gör en mer trött än att fylla i meningslösa listor så here we go.

 

SENASTE

Smset: Telefonen ligger i fönstret, orkar inte gå och kolla.

Mobilsamtalet: Baby ♥

Dryck: Pepsi.

Gången du grät: Lördags I think, dock räknas det knappt. 

Sång du lyssnade på: Matisyahu – Sunshine

 

DINA TRE..

Favortifärger: Svart, grå, lila.

Favoritplagg: Dr denim jeans, oversize tishor, oversize hoodies.

Favoritämnen: No idea.

 

 

HAR DU NÅGONSIN

Brytit av en penna: Vem har inte?

Pussat någon i regnet: Ja.

Förlorat någon som betydde mycket: Mja, dom betydde väl mycket just då. Men om någon sårar mig/sviker mig har dom inget att göra i mitt liv så fuck them.

Haft ett seriöst förhållande: Ja.

 

I ÅR HAR DU

Lärt känna en ny vän: Ja.

Skrattat så du börjat gråta: HAHAH alltid med mina underbara pojkar i skolan ♥

Fått reda på att någon snackat skit om dig: Ja.

Pussat en kompis: Jag och Jonna hahaha ♥

Fått ditt hjärta krossat: För många gånger. En gång till och jag stänger av mina känslor för evigt.

 

 

OM DIG

Ditt namn: Johanna.

Singel / Upptagen: Upptagen.

Stjärntecken: Vädur.

Kille eller tjej: Tjej.

Ögonfärg: Blå.

Favoritmat: Kinamat, sen min egen hemlagade mat (a)

Favorit killnamn: Liam.

Hårfärg: På mig, mörkbrunt/rödbrunt/svart. På killar, mörkbrunt/svart.

Långt eller kort : På mig, långt. På killar, mellan/långt.

Längd: 170.

Mellannamn: Ruth Lovisa

Peircings: Bara öronen, som nu håller på att töjjas, mmmmm ♥

Tatueringar: Ingen, ska dock boka tid inom närmsta veckan eller så för dom 2 första.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

 

DINA FÖRSTA
Bästa vän: Niklas.
Sporten: Ridning.
Husdjur: Katt?
Konsert: No idea.
Förälskelse: Dagis eller "for real"? However, ingen aning.
Alkohol du drack: Hm, cider kanske? 



Nu ska vi se om jag kan somna! G'night haters.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: