perfectlies

- my life, your entertainment

one of those days

Kategori: Allmänt

Alltså ja, kaos dag. Vaknade imorse med världens tyngsta huvud och var helt lost i skallen och yr, lite lagom trött tjej. Märkte sen att jag inte hade stängt av mitt monsteralarm, utan hade lagt in väckarklockan under kuddarna så att jag inte skulle höra den. Kollade mobilen och hade missade samtal och sms och grejer, hade även två alarm som hade ringt på den. Ganska stendäckad tjej, vaknar fan alltid om mobilen ringer men nej. Idag vaknade jag då fan inte. Så ja, alarmet hade ringt i en timme nonstop där under min kudde, men jag sov så gott! Sen när jag väl vaknade så fattade jag inte att det var morgon heller, fattade inte varför mitt alarm hade ringt mitt i natten.

Till slut så vaknade jag tillräckligt för att fatta att klockan var kvart över åtta på morgonen, och att jag skulle ha uppsatsskrivning första lektionen vid halv nio. Flyger upp ur sängen och irrar runt i lägenheten och fattar ingenting. Hittade till slut kläder och lyckades kladda på lite smink, sen tog jag mig iväg. Känns som att jag gick jättesnabbt till skolan men det tog tydligen jättelång tid. Känns helt seriöst som att jag gick i sömnen. Sen skulle jag skriva uppsats då, tog mig till klassrummet ungefär 40 min försent, så alla satt redan och skrev. Sjukt pinsamt att komma in försent, ehja. Menmen, fick det gjort i alla fall och jag tror det gick hyfsat bra trots allt. Hade dock fortfarande inte vaknat till. Älskar morgnar när man inte riktigt vaknar på flera timmar. Fast nej, hemskt.
 
Har fortfarande inte vaknat till så ska nog lägga mig och sova nu, mhihih GODNATT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: