perfectlies

- my life, your entertainment

just moments in time

Kategori: Allmänt

Underbar dag! Förutom det att jag inte mådde bra och hade sån jävla huvudvärk ett tag men. Resten av dagen var awesome! Rasmus kom hit ett tag och bara chillade, gjorde verkligen ingenting hahah, men det var nice. Sen blev jag så sjukt taggad och glad över en grej, men det säger jag ingenting mer om än, men ni får se! Sen blev dagen ännu bättre när älskling ringde och sa att han tänkte komma till mig, helt impuls sådär! Sjukt underbart att träffa honom, saknat honom så grymt mycket dom här dagarna utan honom ♥ Men nu ska jag väl klara mig till helgen mhih! Somnade ett tag med honom, svårt att låta bli när man ligger och kramas och myser och allt är helt perfekt! Så får se hur det går att somna nu, men ska försöka somna så fort som möjligt i alla fall. 
 
Mitt humör har varit grymt idag och förhoppningsvis fortsätter det så imorgon också! Så nu ska jag mysa ner mig i sängen, dricka lite te, starta en film och krama på mina kuddar hahah! 
 
LOVE ♥
 
 
I don't trust easily, but I've chosen to put my trust in you.
Du är den bästa, i alla kategorier.
Jag älskar dig ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: