perfectlies

- my life, your entertainment

I'm wearing the smile you gave me

Kategori: Allmänt

Jag älskar dig så sjukt mycket ♥
 
Finaste, underbaraste, gulligaste, charmigaste, snällaste, bästa killen.
Hur fan kan jag ha haft sån tur?
 
 
 
 
Skolan idag då, hände inget speciellt alls, bara vanliga lektioner som vanligt. Tråkig dag som ändå gick ganska snabbt faktiskt, även om jag längtade hem till min säng hela dagen haha! Sen hem och laga mat och halvdäcka i sängen en stund. Sen har jag inte gjort ett skit idag. Jo, gick till ica och köpte chips och cola, tjockis ohyes! Ibland förtjänar man det dock. 
 
Nu ska jag lägga mig under täcket och värma mig med en kopp te och kolla på ett till avsnitt av Jericho, har blivit beroende av serien, igen. Sen ska jag hoppa in i duschen lite snabbt och sen försöka somna i tid, sounds like a plan! Puss på er alla där ute i höstkylan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: