perfectlies

- my life, your entertainment

I'm glad you came

Kategori: Allmänt

Inte haft särskilt mycket att skriva senaste dagarna och har egentligen inte nu heller men tänkte slänga in ett litet inlägg i alla fall haha! Min baby kom hit ett tag igår, sjukt underbart att träffa honom sådär mitt i veckan också ♥. Då slipper saknaden bli sådär enormt stor som den blir annars. Saknar honom dock redan nu menmen! Sen får vi se hur det blir till helgen, antingen åker jag till Örebro till honom eller så kommer han hit igen, men det låter jag honom bestämma haha! 
 
Nu har jag precis skrivit klart ett litet skolarbete och skickat iväg det och nu sitter jag här vid datorn och har ett enormt sug efter choklad utav någon anledning. Men nej, ingen choklad till Johanna! Ska fixa te snart och fortsätta kolla ikapp alla serier jag ligger efter med, haha vilket liv.. 

Menmen, puss på er! Ska försöka slänga in ett lite seriösare inlägg senare, annars så hörs vi när vi hörs helt enkelt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: