perfectlies

- my life, your entertainment

Heaven and Hell

Kategori: Allmänt

Bra kväll igår! Förade lite hos mig bara älskling, jag och Robin. Inte jättekul att bara vara tre stycken men vi gjorde det bästa av det så det blev rätt bra ändå tycker jag! Sen vidare till krogen där det var "Heaven and Hell", riktigt kul koncept faktiskt. Jag hade en grym kväll i alla fall! Träffade en massa människor jag kände, vissa som jag inte har träffat på riktigt länge och vissa som jag hade klarat mig utan att träffa menmen. Så är det när man går på krogen. Rakt igenom en hellyckad kväll trots lite sura miner mot slutet, men inget allvarligt!
 
Idag är man dock inte lika kaxig haha. Mår dock bättre nu efter lite mat i magen och ett varmt bad! Så nu är det ingen fara längre. Väntar på att bby ska komma tillbaka från sin farmor nu, sen ska jag mysa med honom innan han åker hem! 
 
Men puss! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: