perfectlies

- my life, your entertainment

Att du inte duger är signalerna dom sänder.

Kategori: Allmänt

Efter ett litet snack med Jonna i skolan så sitter jag nu här och kollar igenom gamla bilder och gamla blogginlägg, saknar lite för mycket just nu. Människorna på dessa bilder finns inte längre, dom har försvunnit och valt att behandla mig som luft. Men som sagt, ingenting utav detta är mitt fel. Så jag försöker att inte bry mig, vilket funkar rätt så jävla bra för det mesta. Ibland slår det till, men jag viftar bort skiten. 
 
Jag är lycklig ändå. 
Och Jonna, du är underbar ♥
 
 
 
 
Kraven finns där vart man än vänder
Att du inte duger är signalerna dom sänder
Modetidningarna bara sprider trender
Som inte passar människan så folk mår sämre
Ändå undrar alla vad det är som händer
När vissa väljer svälten

Men du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
När priset går upp kommer själen gå ner
Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
Du kan sluta o leta det finns inga fel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: