perfectlies

- my life, your entertainment

-

Kategori: Allmänt

Update 12.50 - såg att det var många som hunnit läsa det här redan så väljer att inte ta bort det, men ja, visade sig vara falskt alarm och Cino är pigg och mår hur bra som helst helt plötsligt ♥ Inte långt kvar tills det verkligen är på riktigt, men just nu är det ingen fara i alla fall!
 
 
Antar att det inte är okej att må för bra, då måste det hända något som kickar ner en igen.
Första som händer på morgonen är att jag får ett samtal ifrån mamma som berättar att vi måste avliva min älskade Cinzano, idag. Ett beslut som jag har kämpat med att ta hur länge som helst. Men ibland tas såna beslut åt en och man har inget annat val än att genomföra det. 
Det här slog ner mig så långt ner nu så jag vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag ska skriva, vet inte vem jag ska prata med. Men ja, nu vet ni alla i alla fall. 

Kommentarer

  • Mamman säger:

    Riktigt otäckt var det och riktigt vissen var han.Trodde verkligen inte att han skulle orka upp mer... Meen än är det lite krut i gubben kvar. Fast vet du,han ÄR verkligen inte helt okey, nu ikväll hade han svårt att ta sig,hitta in i stallet så...
    Fasar lite för att gå ut i morgon...

    2012-11-29 | 21:48:30

Kommentera inlägget här: