perfectlies

- my life, your entertainment

you are the fire baby

Kategori: Allmänt

Lan med min fina pojke och Alex fortsätter för fullt. Är sjukt trött, uttråkad och seg just nu men inge fel med det haha! Tröttnade på att levla på wow så sitter och kollar film och serier och lyssnar på musik om vart annat. Niklas och Sofie kom förbi en stund och tog en grogg och kolla på How I Met Your Mother för några timmar sen också, lovely. Kollade igenom gamla bilder och även gamla bilddagboken, herregud säger jag bara..
Menmen, jag har inte mycket att skriva, men skriver när jag inte har nå bättre för mig! Cheers.


You are the reason why, I can't let this fire die in my heart
I'll keep it burning close forever, keep the life we have together
And someday when it's grey and colder, you'll think back to what I told ya
That you are the fire, baby, the fire
And I don't need no water, and I don't need no water
You are the reason why, I can't let this fire die in my heart
I'll keep it burning close forever, keep the life we have together
And someday when it's grey and colder, you'll think back to what I told ya

That you are the fire, baby, the fire
And I don't need no water, no I don't need no water

Kommentarer


Kommentera inlägget här: