perfectlies

- my life, your entertainment

om du ramlar kommer jag att ramla åt samma håll

Kategori: Allmänt

Hatar verkligen skolan när det är så sjukt ovärda dagar i skolan. Kom dit efter en sovmorgon, trodde att vi började tio men började tydligen tolv för vi hade inställda lektioner. Och den lektionen vid tolv var den enda vi hade på hela dagen, gg. Gick till skolan för att ha en 40-50 mins lektion, vääärt. Sen hem och kolla film ett tag sen däcka i soffan en stund. Älskar när man kommer ihåg drömmar när man vaknar, helt jävla psyk ibland men. Okej så här var det.

Om man spelar wow, så kan man ha fly mounts som man kan flyga runt på. Och det hade man även nu in real life, jag hade en lila fågel aktig sak, sjukt snygg! Tim och Fellan var jätteavundsjuk på den. För att få fram mountet så hade man ett bälte på sig, så tröck man bara på en knapp där sen var det bara att hoppa en gång sen kunde man flyga iväg, och Fellan och Domme hade glömt sina bälten hemma så dom fick ta bussen dit dom skulle. Men mitt bälte "buggade" så jag fick inte fram mitt mount, men kom då fram till att det var för att jag var tvungen att köpa en grej så att jag kunde flyga i den delen av staden. Så jag skulle gå till konsum och köpa det, sen vaknade jag.

Var mest tvungen att skriva det här för att komma ihåg drömmen själv, hahah! Drömde en jävla massa mer innan jag kom till den där delen av drömmen men så långt orkar jag verkligen inte skriva. Fattar inte hur mycket man kan hinna drömma på bara 40 min, sjukt. Ayeee, nu ska jag laga mat sen kolla på film och kanske spela lite wow eller plugga, ciao!

Kommentarer

  • Felicia och Albin säger:

    Haha aah de flesta har ju tydligen den ;)

    2012-05-07 | 20:08:38
    Bloggadress: http://mediafreaks.blogg.se/
  • Mamman säger:

    Lite mkt spel kanske, när man tom drömmer wow...

    2012-05-08 | 09:37:53
  • Fellan säger:

    Hahaha xD WTF?

    2012-05-18 | 11:37:45

Kommentera inlägget här: