perfectlies

- my life, your entertainment

And she wants to be free, from all this captivity, so she'll be who she will be

Kategori: Allmänt

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
Jajjamen.

2. Vill du bli tillsammans med en 20-åring vid ålder du är nu?
20 år? Det är bara 2 års skillnad så det är inte så farligt så varför inte?

3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
Haha igår.

4. Skulle du någonsin le mot en främling?
Ja varför inte? Ler den mot mig lär jag förmodligen le tillbaka.

5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
Yep, hon kommer bli när hon får veta i alla fall.

6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
Yep.

7. Vad exakt har du på dig just nu?
Ingenting, nyvaken.

8. Hur ofta lyssnar du på musik?
Nästan hela dagen, varje dag.

9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?
Mjukisar när jag är hemma, annars jeans.

10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före sommaren?
Det har precis förändrat en hel del. Och har en känsla av att det förändras ännu mer snart.

11. Är du en social eller en asocial person?
Beror på vad jag väljer att vara. Oftast social.

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "E"?
Jajjamen!

13. Vad sägs om "M"?
Lite för många gånger.

14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
Folk får säga vad dom vill och tro vad dom vill om mig. Jag vet vem jag är i alla fall och dom som är närmast mig vet själva vad som är sant eller falskt, så snacka hur mycket ni vill.

15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
Nepp.

16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
Det fanns för inte så längesen. Men just nu vet jag inte faktiskt, tror fan inte jag gör det längre.

17. Nämn något om den här dagen du ogillar
Att jag redan är vaken.

18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
Älskar det!

19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
Nej.

20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig?
Min lilla Jonna ♥

21. Har du någonsin velat ha någon du inte kunde ha?
Haha jajjamen.

22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?
In real life så var det Domme, på fb/sms var det Junior.

23. Får du en massa förkylningar?
Hela tiden.

24. Är det någon som hatar dig?
HAHA, jajjamen. Haters gonna hate.

25. Tycker du om att titta på skräckfilm?
Egentligen inte, men gör det ändå.

26. Vill du ha hål i din tunga?
Kanske det.

27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
Inget ont utan något gott i sig, så - inget.

28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
Rätt längesen faktiskt.
29. Tror du någon har känslor för dig?
Mycket möjligt.

30. Tror du att någon tänker på dig just nu?
Vem tänker INTE på mig?!? Nej men ingen jävel är väl vaken än så nej. 

31. Hade du en bra dag igår?
Lovely ♥

32. Tänker tillbaka 2 månader sedan, var du i ett förhållande?
Ja. 

33. Har någon sagt att de aldrig vill förlora dig?
Yeah.

34. Vad är det bästa med skolan?
Vännerna.

35. Har du någonsin passerat anteckningar till dina vänner i skolan?
Jajjamen.

36. Var du singel under förra sommaren?
Nej.

37. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan?
Verkligen inte.

38. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med?
Nej verkligen inte.

39. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla?
Ja.

40. Är du bra på att dölja dina känslor?
Kanske bäst i världen. 

41. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"?
Väldigt många gånger, ja. 

42. Föredrar du att vara vänner med tjejer eller killar?
Killar. Ingen tvekan om saken. Men jag har mina underbara tjejkompisar ochså. 

43. Hur är ditt hjärta?
Det dunkar på som det ska!

44. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu?
Inga namn nämnda, men den personen är förmodligen för feg för att säga saker till mig personligen.

45. Kommer din nästa kyss vara ett misstag?
Det hoppas jag att den inte kommer vara.

46. Tjejer älskar när pojkvänner gråter, korrekt?
Aldrig kul om någon gråter. Gulligt att dom vågar visa känslor kanske.

47. Vem var den sista personen du var i telefon med?
Pappsen.

48. Har du någonsin känt dig ersatt?
Ja.

49. Vaknade du arg?
Näej.

50. Är du en svartsjuk person?
Oftast inte, men när det väl kommer så flippar jag.

51. Senaste person du gråtit framför?
Niklas.

52. Finns det någon du aldrig kommer att glömma?
Såklart.

53. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den?
Skulle inte tveka en sekund!

54. Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade?
Jajjamen. 

55. Ljug inte nu, är den sista killen och tjejen som du smsade attraktiv?
Ouf, killen är verkligen det. Tjejen är min lilla bitch så klart hon är!

56. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra?
Alltså, jag vet inte om jag gillar någon på det sättet. För jag tänker inte känna efter riktigt ;)
Men om vi nu säger att jag skulle gilla någon, så är det onödigt att bli sur över en sån grej. Klart man skulle bli besviken, men sånt är livet. Jag har inte tid att gå runt och vara sur över att något sånt händer :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig?

    Min lilla Jonna ♥



    Åhhh, va gullig du är :')

    och på fråga 55... JAG HOPPAS ATT DU MENAR MIG.

    Älskar dig <3

    2012-05-30 | 21:40:34
  • jonna säger:

    det va jag som komentera den andra.. men de förstod du väl :D <3

    2012-05-30 | 21:41:11
    Bloggadress: http://nookksvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: