perfectlies

- my life, your entertainment

If looks could kill you'd be a murderer, maybe just a whore

Kategori: Allmänt

Så drygt att somna när man kommer hem och sen inte kunna sova på natten, menmen, ska försöka däcka om en stund. En liten update bara! 

Ovärdaste dagen i skolan, var på en svenskalektion och skrev prov om Romantiken sen hade vi samhäll där vi jobbade med en uppgift om BNP och BNP per capita på egen hand. Ganska simpelt när man väl fattade vad man skulle göra, om jag nu förstod rätt nu då. Det vet man aldrig! Sen chillade jag galet med Lina på Sicilia och delade på en kebab och satt och pratade ett bra tag, min "lilla" Niklas kom dit ett tag också, lovely ♥ Sen blev det hem och byta om för det var så sinnessjukt varmt sen bar det av till körskolan för teorikurs. Tagga körkort! Sen hem och självklart råka däcka i soffan och vakna några timmar senare. Sen finns inte frågorna till provet tills imorgon ute på Edwise heller, så kul. Så fick bli musik, film, serier och körkortsplugg hela kvällen istället! 

Nu sitter jag och lyssnar på underbara A Day To Remember, alla akustiska låtar. Speciellt älskade "Have Faith In Me" och "If It Means A Lot To You" som alltid känns lite extra i hjärtat sådär jobbigt men underbart. 


Nej nu ska jag gå och lägga mig och försöka somna till någon töntig film eller serie, cheers!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: