perfectlies

- my life, your entertainment

when she was just a girl, she expected the world

Kategori: Allmänt

Haft en lugn och mysig helg so far! Fredags blev det att äta mat och fika hos Dommes mormor och morfar, sen hem och mysa och bara ta det lugnt. Lördag gjorde vi inget speciellt under dagen, men sen hjälpte vi Carro flytta till sin nya lägenhet! Riktigt fin var den, walk in closet och allt ;) Sen hem - äta chips och dipp och kolla på film! Vaknade riktigt tidigt idag för att vara mig, så gick upp någonstans mellan 9-10. Precis gjort en rejäl frukost till älskling och mig och nu ska jag sätta mig med mitt te och kolla på någon film eller serie medans han spelar ;*


Och om exakt TRE veckor, alltså bara 21 dagar, så fyller jag äntligen 18 år! Woopwoop! 

Cheers ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: