perfectlies

- my life, your entertainment

dirty mind, dirty mind, d-d-d-d-dirty mind

Kategori: Allmänt

Ensam hemma som vanligt den här veckan hah. Suger lite lagom men bara att göra det bästa av det, tagit en lång dusch och badade en stund med tända ljus också, mys! ♥ Nyrakade och insmorda ben kan vara det skönaste som finns också! Skrev ett prov idag i skolan, rättskunskap - samboförhållande & äktenskap och arv & testamente, kändes ganska bra när jag skrev det i alla fall, men vi får väl se vad läraren säger när det är rättat. I skolan var jag med Niklas en hel del också, saknar att umgås med plötten! Blivit för dåligt med det senaste tiden. Sen precis när jag slutade så skulle älskling iväg till jobbet så stoppade honom på vägen dit så jag fick pussa lite på honom en liten stund ♥. Sjukt att jag saknar honom så när vi är ifrån varandra så mycket som det varit den här veckan. Menmen, veckan är snart över och då börjar dom tidiga passen igen tills nästa vecka så då blir det bättre!

Fyller 18 år om 18 dagar nu, och det är sjukt vad jag längtar! Blir att fira dagen innan på lördagen med vänner först, sen bär det nog av hem till familjen på söndagen. Sen blir det förhoppningsvis Örebro helgen efter det. Men får se hur det blir!

Nu ska jag ta mig tillbaka till verkligheten och vika tvätt, woho! Cheers!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: