perfectlies

- my life, your entertainment

bite my tongue

Kategori: Allmänt

Varit sjuk sen i lördags, så sjukt ovärt. Men nu börjar jag äntligen bli bättre. Lite febrig och hostig fortfarande, men hade tänkt ta mig till skolan imorgon i alla fall! Orkade mig upp på stan idag och sätta mig på Saga och dricka mitt efterlängtade kaffe med baby idag i alla fall, vilket är enorma framsteg från hur mycket jag har orkat senaste dagarna. Ganska seg sen när vi kom hem igen, men inte så extremt ändå. Så orken kommer tillbaka sakta men säkert i alla fall. I förrgår orkade jag knappt gå in i köket och hämta ett glas juice utan att bli trött så hahah.

Sen bär det av till Göteborg på turistmässa med skolan på fredag, blir förhoppningsvis bra! Får se om det kan bli lite shoppning när vi ändå är där, skulle inte sitta helt fel. Sen är det även bara 11 dagar kvar tills jag fyller år, känns som att det var en vecka sen jag började räkna ner och det var 58 dagar kvar, haha! Tiden går inte så sakta ändå.

En till bra sak är att idag så skrev min älskling kontrakt på en ny lägenhet, så inom en snar framtid så slipper vi vasastan. Inte heeelt fel! Supertaggad på att flytta så det blir förhoppningsvis bra det här.

Menmen, ska orka mig in i duschen för en lång efterlängtad dusch nu, love ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: