perfectlies

- my life, your entertainment

you're such a gorgeous nightmare

Kategori: Allmänt

DIG:
1. Hur lång är du? 170cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Civilekonom är målet.
3. Vad pluggar du? Handels- och Administrationsprogrammet på Vasagymnasiet.
4. Har du långt hår? Mellan kanske? För kort i alla fall.
5. Vilken hårfärg har du? Mörkbrunt.
6. Sminkar du dig? Ja, för det mesta.
7. Använder du läppsyl? Nej.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svart & vit.
9. Har du kysst någon idag? Nepp.
FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Japp.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Olika.
3. Hur många syskon har du? 1 helsyskon, 2 halvsyskon.
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? Typ "hej".
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Haha, grillade hamburgare typ?
6. Hur många ställen har du bott på? 1, om man inte räknar dom veckorna jag bott hos andra släktingar.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Olika från dag till dag. Haha.
8. Vilken familjemedlem är snällast? Olika från dag till dag. Nä, men alla är snälla i grund och botten.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Satt och pratade/kollade på My Name Is Earl med Emma nyss?
KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj. Sover verkligen aldrig hos kompisar.
3. Har du kysst nån kompis? Jajjamen!
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja, Matte muppen!
5. Vem har du varit kompis med längst? Niklas.
6. Vem känner dig bäst? Svårt att avgöra eftersom mina närmaste mer eller mindre vet "en bit var" om mig. Men Jonna eller Niklas, helt klart.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Två månader or something.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? Beror på vem det är.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? "Ja". Haha. Inte det minsta.
KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? Mjukisshorts och oversize tröja. LOVE.
2. Har du bytt om idag? Ja, eller klätt på mig.
3. Favorittröja? Någon stor, varm och mysig.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Öh. Bara det är snyggt på den personen så klagar jag inte.
5. Har du gett bort kläder nån gång? Jadå.
7. Har du handlat kläder genom internet? Det har jag!
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Ojsan. Typ .. alldeles för tighta byxor så att man ser konturerna av .. hela paketet. Inte så sexigt faktiskt.
10. Vad använder du för skor? Olika. Men oftast mina svarta klack, gråa tygskor, svarta tygskor eller vita sneakers.
VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? "Nej då låser de in mig i en källare". Klart jag vågar.
2. Klä dig annorlunda? Beror på vad annorlunda står för och om det är något som JAG vill ha eller om det bara är "för att sticka ut". Sååå. Svaret blir kanske!
3. Vara dig själv? Alltid.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja, men det är inte något som är skitroligt precis.
6. Pierca dig? Ja förfan! Jag vill nu dirren!
7. Ge dig på utmaningar? Jaaa.
8. Ha sex på offentlig plats? Ja, det vågar jag.
9. Vara omogen? Ständigt.
10. Äta små kryp? jo visst vågar jag, men skulle aldrig göra det.
SKOLAN:
1. Vad heter din skola? Vasagymnasiet
2. Vad heter din favoritlärare? Alf Björzen.
3. Vad är ditt favoritämne? Ärligt, inget ämne i skolan är direkt jätteroligt. Men ekonomi?
4. Snyggaste läraren på skolan? Hm, osäker!
5. Fulaste läraren på skolan? Osäker där med.
6. Tråkigaste ämnet? Turism.
7. Har du skolkat mycket senaste året? Ja.
8. Hur tar du dig till skolan? Sover jag i stan så går jag. Sover jag hemma så åker jag biiii
Har du:
Piercingar: Har bara hål i öronen nu. Ska troligtvis ta i tungan snart, sen kanske industrial, ögonbrynet och naveln också.
Syskon: Ja.
Pojk/flickvän: Ohyes!
Jobb: Nej, tyvärr. Tre veckor på kommun snart.
För många vänner: Omöjligt att ha.
Rymt hemifrån: Inte på riktigt så att jag varit försvunnen. Har väl mer eller mindre sprungit iväg en bit, suttit ett tag, men kommit tillbaka några timmar senare.
Färgat håret: Jajjamen!
Bra självförtroende: Kanske världens sämsta men stundtals jävligt bra.
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja.
Varit kär: Är*
Gjort något olagligt: Ja / bad_ass_biatch_208_kenring.
Somnat i skolan: Så många gånger att jag får höra "godnatt Johanna" när jag lägger mig på en bänk.
Brutit ett ben: Ja, men kommer inte ens ihåg det.
Tappat bort mig i min hemstad: Inte det inte.
Sett en fallande stjärna och önskat: Ja.
Varit otrogen: Ja tyvärr.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Jarååå.
Smugit ut utan lov: Ja.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja.
En hemlighet som ingen vet: Flera.
Varit på en blind date: Nä.
Sovit en hel dag: Njae det kändes typ överdrivet. Legat i sängen en hel dag - check, men aldrig sovit i 24 timmar i sträck.
Somnat gråtandes: Fööör många gånger.
Sista personen som:
Sov i din säng: Förutom jag så var det Jonny.
Fick dig att gråta: Det behöver vi inte nämna här. Men var nog fan jag själv.
Du delade en dricka med: Orka dela. Men Domme kanske.
Skrek på dig: Mest troligt någon på skämt. Hoppas jag.
Du fick sms från: Domme ♥
DIG:
1. Hur lång är du? 170cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Civilekonom är målet.
3. Vad pluggar du? Handels- och Administrationsprogrammet på Vasagymnasiet.
4. Har du långt hår? Har blivit ganska långt!
5. Vilken hårfärg har du? Mörkbrunt.
6. Sminkar du dig? Ja, för det mesta.
7. Använder du läppsyl? När jag behöver.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Självlysande rosa.
9. Har du kysst någon idag? Pussat!

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Japp.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Olika.
3. Hur många syskon har du? 1 helsyskon, 2 halvsyskon.
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? Typ "kommer upp snart igen".
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Stuvade makaroner och köttbullar, omfg.
6. Hur många ställen har du bott på? 2.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Olika från dag till dag. Haha.
8. Vilken familjemedlem är snällast? Olika från dag till dag. Nä, men alla är snälla i grund och botten.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Ojj.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Idag.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj. Sover verkligen aldrig hos kompisar.
3. Har du kysst nån kompis? Jajjamen!
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja, Matte muppen!
5. Vem har du varit kompis med längst? Niklas.
6. Vem känner dig bäst? Svårt att avgöra eftersom mina närmaste mer eller mindre vet "en bit var" om mig. Men Jonna, Lina eller Niklas, helt klart.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Två månader or something.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? Beror på vem det är.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? "Ja". Haha. Inte det minsta.'
KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? Trosor.
2. Har du bytt om idag? Jajjamen.
3. Favorittröja? Någon stor, varm och mysig.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Ojj.. Inget alls?
5. Har du gett bort kläder nån gång? Jadå.
7. Har du handlat kläder genom internet? Det har jag!
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Ojsan. Typ .. alldeles för tighta byxor så att man ser konturerna av .. hela paketet. Inte så sexigt faktiskt.
10. Vad använder du för skor? Olika. Men oftast mina svarta klack, gråa tygskor, svarta tygskor eller vita sneakers.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? "Nej då låser de in mig i en källare". Klart jag vågar.
2. Klä dig annorlunda? Beror på vad annorlunda står för och om det är något som JAG vill ha eller om det bara är "för att sticka ut". Sååå. Svaret blir kanske!
3. Vara dig själv? Alltid.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja, men det är inte något som är skitroligt precis.
6. Pierca dig? Ja förfan! Jag vill nu dirren!
7. Ge dig på utmaningar? Jaaa.
8. Ha sex på offentlig plats? Ja, det vågar jag.
9. Vara omogen? Ständigt.
10. Äta små kryp? jo visst vågar jag, men skulle aldrig göra det.

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? Vasagymnasiet
2. Vad heter din favoritlärare? Alf Björzen.
3. Vad är ditt favoritämne? Ärligt, inget ämne i skolan är direkt jätteroligt.
4. Snyggaste läraren på skolan? Hm, osäker!
5. Fulaste läraren på skolan? Osäker där med.
6. Tråkigaste ämnet? Turism.
7. Har du skolkat mycket senaste året? Njae.
8. Hur tar du dig till skolan? Sover jag i stan så går jag. Sover jag hemma så åker jag biiiil.

Har du:
Piercingar: Har bara hål i öronen nu. Ska troligtvis ta i tungan snart, sen kanske industrial, ögonbrynet, medusa och naveln också.
Syskon: Ja.
Pojk/flickvän: Nej.
Jobb: Nej, tyvärr.
För många vänner: Omöjligt att ha.
Rymt hemifrån: Inte på riktigt så att jag varit försvunnen. Har väl mer eller mindre sprungit iväg en bit, suttit ett tag, men kommit tillbaka några timmar senare.
Färgat håret: Jajjamen!
Bra självförtroende: Kanske världens sämsta men stundtals jävligt bra.
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja.
Varit kär: Ja.
Gjort något olagligt: Ja / bad_ass_biatch_208_kenring.
Somnat i skolan: Så många gånger att jag får höra "godnatt Johanna" när jag lägger mig på en bänk.
Brutit ett ben: Ja, men kommer inte ens ihåg det.
Tappat bort mig i min hemstad: Inte det inte.
Sett en fallande stjärna och önskat: Ja.
Varit otrogen: Ja tyvärr.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja.
Smugit ut utan lov: Ja.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja.
En hemlighet som ingen vet: Flera.
Varit på en blind date: Nä.
Sovit en hel dag: Njae det kändes typ överdrivet. Legat i sängen en hel dag - check, men aldrig sovit i 24 timmar i sträck.
Somnat gråtandes: Fööör många gånger.

Sista personen som:
Sov i din säng: Förutom jag så var det Domme.
Fick dig att gråta: Av ilska eller av att jag var ledsen? ****** eller Domme.
Du delade en dricka med: Orka dela.
Skrek på dig: Mest troligt någon på skämt. Hoppas jag.
Du fick sms från: Niklas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: