perfectlies

- my life, your entertainment

When you're ready, just say you're ready

Kategori: Allmänt

I've asked about you and they've told me things
But my mind didn't change, I still the feel the same
What's a life with no fun? Please don't be so ashamed
I've had mine, you've had yours, we both know
I've asked about you and they've told me things
But my mind didn't change, I still the feel the same
What's a life with no fun? Please don't be so ashamed
I've had mine, you've had yours, we both know




Har nog haft dom mest förvirrande två dagarna i mitt liv nu. Väldigt bra dagar, men väldigt förvirrande samtidigt. Menmen, som jag har sagt många gånger förut så ska jag tänka på mig själv och göra det som känns bäst för mig och inte tänka på vad någon annan tycker. Fick höra en hel del som gjorde mig väldigt glad i måndags, men det verkar vara som bortblåst redan. Men det är sånt som händer och det är bara att ta det lugnt och leva livet. Om 2,5 vecka så flyttar jag, och även om lägenheten kommer vara kaos till en början då jag inte har möbler osv än så kommer det kännas underbart. Så länge jag får dit en säng, kläder, dator och mat att fylla skåpen med så är jag asnöjd. Allt annat löser sig allt eftersom!

Nu flyger snart telefonen i väggen så lika bra att jag går och lägger mig, g'night!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: