perfectlies

- my life, your entertainment

weekend!

Kategori: Allmänt

Har haft en grym midsommar helg! Fetaste midsommaraftons kvällen på länge, inge snack om saken! Åkte ut på en ö till en kompis sommarstuga och drack gott, pratade om allt mellan himmel och jord och hade det allmänt bra. Tror alla som var där var nöjda med kvällen faktiskt. Allt hände verkligen den kvällen, så sjukt kul. AP ramlade i vattnet, Elin blev attackerad av en svan när hon badade, vi grillade, åt sill, drack en snaps efter an annan, satt och hade allsång till både bra och dåliga låtar och levde livet! Skulle däcka där egentligen men var så kaos med sovplatser, så jag drog hem och fick mysigt sällskap med mig hem! Så det blev en grym kväll och lördagen likaså. Vi åkte in till stan och käkade pizza och sen träffade jag Niklas och massa folk på stan, sen drog Niklas men jag stannade kvar med Oliver och Agnes bland annat. Sen hem till "mitt nattsällskap" och chilla där ett tag. Rev tapet och diskade, snäll som jag är!

Idag mådde jag däremot inte helt på topp eftersom jag fortfarande är sjuk. Ska försöka ta mig in till vårdcentralen imorgon och kolla upp örat, känns inte okej att det fortfarande blöder lite då och då. Så idag har jag bara tagit det lugnt här hemma, kollat på Lejonkungen 1&2, Up och andra tecknade filmer hela dagen haha! Myys. Har även kollat runt efter soffa till lägenheten sen och har hittat några intressanta så det kan nog bli av att köpa någon av dom, börjar bli dags nu, så ska diskutera det med min kära mor och far imorgon. Längtar så mycket över samtalet att jag kan komma och hämta nycklar till lägenheten så det är sjukt! 

Nej nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova så att jag orkar iväg till vårdcentralen imorgon om det blir så att jag ska åka in! Godnatt sweeties ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: