perfectlies

- my life, your entertainment

Sometimes people who are miles away can make us feel better then people right beside us.

Kategori: Allmänt

Helt underbart att komma hem och vara svinhungrig, sen kommer man in i köket och ser att det står mat och väntar på en! Fördel med att bo hemma! Slängde dock i mig maten alldeles för snabbt så är helt död nu, sitter i kökssoffan och myser med min älsklings vovve och ska orka mig ut och gå.

Annars rullar allt på som vanligt, är i stan och chillar runt mer än jag är hemma just nu, men det är nice. Haft en riktigt kul dag idag faktiskt, kallt och jävligt nu på kvällen men skönt ändå. Fett softa människor att chilla runt med och riktigt jävla underbart väder var det ett tag. 

Men nuuu ska jag ut på en kortpromenad med hundarna sen ska jag mysa ner mig i min säng med min älskade vovve ♥
Cheers!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: