perfectlies

- my life, your entertainment

not sure if I like him, or just horny

Kategori: Allmänt

Chillat galet i Götlunda hela dagen, fuck life! Menmen skönt att bara ta det lugnt ibland, trots att detta ställe är så otroligt tråkigt. Men imorgon blir det in till stan, och ska förhoppningsvis få bota min Jonna-abstinens genom att träffa henne och fika, saknar min bästa brud! Sen funderar jag på att springa in på tatueringsstudion och snacka lite om en speciell tatuering! Fast den tatueringen blir dock hemlig ;)

Sen måste jag nästan börja packa snart, inte långt kvar nu hih! Sjukt taggad och går varje dag och väntar på ett samtal om nycklar och tapeter och allt sånt fix. Måste hitta en soffa också som jag kan köpa, fett niiice. Åhåhåh, nej nu ska jag ut och ta luft sen ska jag sooova, pöss! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: