perfectlies

- my life, your entertainment

HIGHWAY TO HELLG

Kategori: Allmänt

Sjukt grym helg om vart annat! Fredags blev det en biltur runt KAK med en bra vän, skönt att bara glida runt och snacka med någon lite då och då! Sen igår var det bara att kliva upp och först åka till bolaget, sen flytta ut alla mina grejer från lägenheten, kändes lite att lämna nyckeln och gå därifrån kan jag lova. Blev verkligen ett avslutat kapitel i livet nu känns det som. Menmen, allt händer av en anledning och livet går vidare.

Sen blev det hem och övningsköra lite, sen fixfixfix och in till stan och röja med mina brudar! Blev en snabb förfest sen vidare med Lisa till krogen! Hade en helt sjukt grym kväll, det var så jävla kul! Sjuuukt mycket folk vilket var jobbigt ibland, men jättekul att träffa allt folk man kände, även vissa nya människor som man inte kände, kulkul! Det var bra musik och mycket gott o blandat att dricka, mer kan man inte begära. Dåligt väder dock men alkoholen och humöret gjorde att man höll sig varm. (Plus att jag stal en jacka av en kompis när det var som värst hihi). Hamnade på en efterfest en liten stund efteråt också, riktigt kul folk! Varade inte så länge dock för jag drog iväg och sov ;). 

Sen vakna man idag hur seeeeg som helst, men släpade mig upp på stan efter ett bra tag! Hamnade på Athena och chillade runt med lite folk, awesome. 

Och nuuu ligger jag hemma i sängen i Götlunda, har nog aldrig uppskattat min egen säng såhär mycket tror jag. Suger riktigt hårt att sova ensam, menmen, jag är i mitt eget rum i min egen säng i alla fall. 

Slänger upp kollaget av bilder som Lisa la upp på sin blogg också för er som inte läser den! ;>

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Har du och domme gjort slut?! Eller varför har du flyttat ut? :o

    2012-06-04 | 01:10:01
    Bloggadress: http://mediafreaks.blogg.se/
  • Felicia säger:

    Nej vad tråkigt! :( Trodde det skulle hålla mellan er! Men du är stark och går vidare, hoppas du har det bra ändå med dina vänner :) kram!

    2012-06-04 | 21:10:04
    Bloggadress: http://mediafreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: