perfectlies

- my life, your entertainment

det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

Kategori: Allmänt

Kom hem igen för några timmar sen efter en grym helg i Arboga! Fredags blev verkligen inte som planerat men det blev nog nästan bättre så som det blev ;) Hamnade efter många om och men utanför Tims lägenhet med Fellan, Niklas, Jakob, Rasmus och Thomsen. Satt där ute och drack öl och pratade och hade allmänt trevligt! Sen gled vi upp på stan och träffade massa folk, sen splittrades vi lite och några av oss gled hem till Tim igen. Gaalet chill kväll! Sen lördagen, låg och sega i sängen sen hem och sen in till stan igen, minns knappt vad jag gjorde! Mötte upp Oliver vid statoil och chilla runt med honom innan vi träffa på lite folk. Flumma runt lite sen blev det att dra och däcka ;>

Sen idag chilla vi till kina och drack kaffe sen vidare till en polare och satt och kolla på Little Britain och chillade galet! Sen hem och ta en powernap och sen ska jag snart ut med hundarna en sväng för att vakna till lite, kan behövas! Annars rullar livet på, jag är sliten som ett as för sömnen är inte den bästa men livet leker. Jag har helt underbara vänner som håller mig uppe när allt är jobbigt så det är helgrymt! Kan bli pissigt när jag är ensam men jag klarar mig ändå, skönt med lite tid för sig själv ibland faktiskt. Sen flyger jag redan runt på moln över lägenheten, det känns verkligen helt underbart! Ser så sjukt mycket fram emot att få nycklarna och få börja flytta in. Ska bli så sinnessjukt skönt att vara tillbaka i stan igen och slippa bråket om skjuts överallt fram och tillbaka. 

Aye, ska ut med pluttarna nu innan dom blir alltför ledsna, cheers ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: