perfectlies

- my life, your entertainment

my heart skips a beat

Kategori: Allmänt

All you ever have to know, is what you do to me
And everytime we come this close, my heart skips, skips a beat



Insåg att jag inte har uppdaterat på hur länge som helst. Men senaste veckan har varit helt underbar i alla fall, har varken haft tid eller ork till att blogga. Jobbar så mycket jag bara kan och min lediga tid spenderar jag antingen med underbara människor eller så sover jag och vilar upp mig inför nästa jobbdag helt enkelt. Så blir inte mycket tid för bloggen, men det kommer säkert ändras när skolan börjar och jag kommer in i lite mer regelbundna rutiner. 

Anyways, idag har jag varit i Nyköping, helt underbart! Träffade först brorsönerna Niklas och Arturs och fikade med dom och snacka lite och sådär, sen drog vi vidare hem till min älskade bror för att träffa honom, Pia och lilla John. Brorsan drog tyvärr iväg på jobb men hann krama om honom i alla fall och det är värt mycket så sällan som vi ses. Sen satt jag och myste med John ett bra tag. Sötaste ungen jag har sett, ville kidnappa honom där ett tag, så himla gullig! Lilla suget efter bebis jag fick där.. Haha! Verkligen jättekul att träffa Pia också, himla längesen det också. Ska förhoppningsvis tillbaka och hälsa på igen så fort jag kan, och gosa ännu mer med min lilla brorsson. 

Menmen, nu ska jag sova och ladda inför en jobbdag imorgon, sen efter jobbet ska jag bara myyysa! 

Ska försöka bättra på min uppdatering så gott det går, haha! Cheeers ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: