perfectlies

- my life, your entertainment

jag har insett mina misstag, jag vet vad jag vill nu.

Kategori: Allmänt

Skäms lite över min uppdatering om jag ska vara ärlig! Men det är sånt som händer ibland, och på sommarlovet får man skippa datorn lite tycker jag. Har haft ännu en grym helg faktiskt, även om det inte hänt så mycket! Men har sovit i stan sen i Torsdags och haft det allmänt bra. 
 
Igår blev det att dra och käka pizza på Athena med Domme, Fellan, Oliver, Verr och Andre. Sjuuukt god pizza! Sen blev det lite chillfest som innehöll allt från flummig musik och limousine åkning. Riktigt bra kväll kan jag lova! 

Nu hamna jag här i soffan ute i götlunda igen, men imorgon får jag nyklar till lägenheten så då ska jag se till att få dit lite grejer så att det i alla fall går att sova där sen ska jag spendera första natten ensam i lägenheten! Kommer troligen vara rädd för minsa lilla ljud till en början men jag vänjer mig förhoppningsvis vid att bo själv efter ett tag haha. Sååå nu ska jag försöka bli trött så jag kan somna så att jag orkar upp imorgon för att hämta nycklarna, men är juh inte dåligt taggad så är alldeles för uppspelt för att kunna somna! Det får bli en liten promenad sen soffan en stund igen, puss! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: