perfectlies

- my life, your entertainment

cheers to the weekend

Kategori: Allmänt

Har varit utan internet hela veckan så har inte blvit någon bloggning. Men nu är jag inflyttad i lägenheten och det känns underbart! Har nog svävat runt på ett lyckomoln hela veckan! Har fortfarande inte fått tag på en soffa tyvärr, men jag letar för fullt. Annars har jag faktiskt lyckats få ganska bra ordning tycker jag. 

Igår körde vi lite lugn förfest hemma hos mig, och vi bevisade att man kan förfesta och ha kul i en liten etta utan soffa också ;) Funkar finfint att sitta i sängen och på golvet faktiskt. Sen blev det premiärrunda på Vinbäcken för mig! Hade seriöst sinnessjukt kul hela kvällen! Grymt mycket folk och grymt kul. Träffade massa folk man kände och allt var underbart. Vaknade imorse med ett segt huvud och en bh som luktade öl av någon anledning. Har ett svagt minne av att någon kille knuffa till mig så jag spillde min egen öl över mig så antar att det är därför!

Menmen, grym kväll hur som helst och jag tackar ALLA jag träffade som gjorde kvällen bra, det här ska göras om! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: