perfectlies

- my life, your entertainment

mirror on the wall, here we go again!

Kategori: Allmänt

Världens mest ovärda dag i skolan, plus att min fiiina Liina är sjuk.. Inte okej! Sitter nu och väntar på att älskling ska komma hem från sitt möte på AME, då får jag äntligen ätaaa! Dagens höjdpunkt! Langar en lista så länge som tidsfördriv, you love it ;)

- Tio frågor om dig själv
Vad heter du i andranamn? -
Ruth Lovisa
Har du några piercingar? vart? - Bara i öronen
Sover du hellre ensam än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon helt klart, my love ♥
Väljer du filmkväll framför utekväll? - Det beror på, båda är lika bra enligt mig!
Vad tycker du om med dig själv? -
Jag är lätt att prata med, och jag har även lätt att prata med andra människor, jag är social, bryr mig väldigt mycket om andra och jag är tammefan ganska fin ibland!
Är du dag eller nattmänniska? - Natt egentligen, men försöker ändra på det!
Vad har du på dig just nu? - Grå jeansleggings, svart linne, lila tjocktröja.
Är du nöjd med ditt utseende? - Ska inte klaga!
Vad vill du ändra med ditt utseende? - Lite fastare kropp, varför inte?

- Tio frågor om kärlek
Är du i ett förhållande just nu? -
Ja ♥
Har du varit kär på riktigt någon gång? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? -
Inte kärlek, men förälskelse, ja! För att bli kär måste man i alla fall känna personen till viss del.
Hur många har du varit riktigt kär i? - 2
Vad för sorts killar faller du för? -
Killar med humor och som är lätta att prata med.
Har du kysst en kompis någon gång? - Ja
Hur många har du varit tillsammans med? - Jadu, massa fjollförhållanden när man var liten räknas väl inte, så fyra! Tre hyfsat långa förhållanden och ett kort. Först 11 månader, sen 21-22, sen ett på bara 1 månad haha, nuvarande är snart 8 månader ♥

- Tio frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? -
Niklas, Domme, Lina, Jonna, Jonny, dom vet mest i alla fall!
Vem skulle du vilja träffa just nu? - Exakt just nu? Jag vet inte haha! Många
Vem saknar du mest just nu? - Saknar redan min plutt som drog för en halvtimme sen så är nog han!
Vem krama du senast? - Älskling!
Vem står dig närmast? - Lina & Domme, Jonna & Niklas också!
Vem är mest partyprisse? - Häääääna ;)
Vem ringer du när du är ledsen? - Nobody

- Farligheter
Snusar du? - Nej
Har du snott något från en affär någon gång? - Typ smågodis när jag var ca 4 bast?
Känner du folk som tar droger? - Njae
Har du blivit jagad av polisen? - Njae
Har du druckit så mycket att du spytt? - Ingen kommentar!
Dricker du alkohol varje helg? - Nej, slut med det.
Skulle du kunna testa droger? - Let the future decide, but no I don't think so.
Skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - That's a tough one, tror kärleken står överst.
Har du varit i slagsmål någon gång? - Slagsmål och slagsmål vettefan.

- Random
Sover du med dörren öppen eller stängd? -
Öppen oftast
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Ja
Tror du två ex kan vara vänner? - Om båda har gått vidare så, ja.
Skulle du vilja vara berömd? - Varför inte?
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Ja
Brukar du tänka innan du talar? - Kan hända att jag inte gör, men försöka går juh!
Känner du någon som är oskuld? - Ja
Skulle du vilja tatuera dig? vars? -
Handleden, sidan av magen, låret, revbenen, ryggen, allt möjligt!
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Niklas och Domme!
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Bor inte hemma. Men dom hade nog inte brytt sig, varit oroliga kanske, men inget mer än det.
Tror du andra tycker illa om dig? - Jag vet inte, gör ni det?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: