perfectlies

- my life, your entertainment

I'll wait right here all night for you

Kategori: Allmänt

Inte ett dugg taggad för skola imorgon, helgen kändes alldeles för kort. Men min fina Lina är förhoppningsvis frisk nu igen så jag får äntligen träffa henne, hoppas jag! ;) Annars är det bara att kämpa sig igenom dagen för att sedan få gå hem och ta det lugnt igen. Meningen att jag ska göra ett prov jag missade förra veckan, men vi får väl se hur det blir med det. Ska försöka gå och lägga mig tidigt för att vara mig, hade tänkt innan tolv men ser nu att klockan snart är tio i, och är inte tillräckligt trött för att sova, men eftersom vi har tvn inne i sovrummet nu så ska jag nog gå och lägga mig och kolla på en film och somna framför den. Sounds like a plan! 

Tråkiga inlägg utan bilder jag vet, men ingen kamera för tillfället. Inte ens på mobilen eftersom den fortfarande är på lagning, så nu får klara er utan ;) Cheers!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: