perfectlies

- my life, your entertainment

And my intention was not to hurt you but I guess that's what I did,

Kategori: Allmänt

Chilldagx1000! Först kom syrran förbi och så gick hon och jag och käkade kebab, fett gott! Sen fördrev vi tiden på stan med att springa runt på ica och konsum en stund, sen till station och vänta på hennes tåg. Sen gled hon iväg med tåget till Enköping och jag gick hem igen. Sen får jag precis sms från morsan om att jag kan hämta min dator på hennes jobb. Så plocka iordning lite i sovrummet med älskling först och satte upp tvn på väggen där så att vi kan myyysa framför film i sängen, blev riktigt sweet! Sen var det bara att gå upp på stan igen, stannade på Pronto så Domme fick sin älskade pizza och sen gick vi vidare till morsans jobb och hämtade datorn. Sen hem igen och sen var det chillmode resten av kvällen. Lagat tacos, myst framför Sons of Anarchy och nu sitter han vid sin dator och spelar och jag passar på att blogga lite snabbt. 

Ska ta mig hem till götlunda (ja, det är hem fortfarande även om jag har flyttat) snart och packa ihop lite grejer också, behöver ha hit mer kläder, börjar bli lite jobbigt med den lilla uppsättning kläder jag har fått hit hittills ;). Måste även ta mig till örebro för att hämta min telefon som varit inne på lagning så att jag slipper reservtelefonen jag har just nu. Menmen, det fixar sig nog snart hahah! 

Aye, inte mycket att skriva. Glad över att ha tillbaka min gamla hårddisk igen, även om snubben satt i den i en dator som är sämre än den jag hade förut. Men vi får väl se hur vi löser det, löser sig nog det med! 

Menmen, kommer mer uppdatering när jag kan och vill, cheers!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Datorn du har är BÄTTRE än den du hade innan, endast grafikkortet som är sämre. Det är ingen speldator. Duger den inte är du så välkommen att lämna tillbaka den, eftersom den dessutom såldes för mindre än den egentligen är värd.

    2012-03-03 | 01:42:30
  • Johanna säger:

    Grafikkortet och skärmstorlek (mindre än förra) jag syftade på så. Men jag har inte sagt att jag inte vill ha den.

    2012-03-07 | 15:49:56
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: