perfectlies

- my life, your entertainment

when you are weak I'll always be strong

Kategori: Allmänt

Haft en riktigt bra helg faktiskt! Fredag följde baby först med till örebro så att jag fick hämta min telefon äntligen, sen hem och hämta lite grejer jag behövde, sen blev det fest med sköna människor, blev en kul kväll! Kom hem efter kl 5 på morgonen dock så jag var inte lite trött när vi väl kom hem. Lördag blev det att chilla hemma hela dagen, gick och handlade grejer så vi kunde laga taco-paj, blev riktigt gott! Sen nu idag har det också bara varit chilldag! Gick upp och fixade en ordentligt frukost till älskling idag, kokade ägg, rostade mackor och fixade te. Kände mig riktigt snäll då eftersom jag är den som brukar få frukost fixad till mig ;) Sen nu för en stund sen lagade älskling korv, pasta och carbonare, riiiktigt gott! Det där med att äta mindre är inte så lätt när man har en pojkvän som lagar så god mat kan jag lova ;)

Menmen, ska lägga mig i ett varmt skumbad och mysa en stund, får se om jag lyckas dra bort baby från spelandet så han får trängas med mig i lilla badkaret! Cheers ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: