perfectlies

- my life, your entertainment

to be in love is the best way to see life at its best

Kategori: Allmänt

Varit ledig i två dagar nu då, grymt skönt! Redan lyckats vridit på dygnet dock. Menmen, får försöka komma i säng i tid ikväll ändå, ska nog gå bra! Nyss kollat elevrummet i Svenska B också, såg att jag tydligen bara gjort/lämnat in 2/7 moment, kändes mindre bra. En del har jag börjat med, en del har jag inte ens haft en tanke på att börja med. Får sätta mig med det en stund nu, sen göra klart allt någon annan gång. Kaos. Sen imorgon har jag två prov, kan nog faktiskt inte något av dom. Men vi får se hur det går helt enkelt. 

Jaja, jag har inte så mycket mer att säga. Ska sätta mig och skriva lite på svenskan eller engelskan, prioriterar engelskan som vanligt hah! Men vi hörs när vi hörs, cheers! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här: